Teamgram kullanıyorsanız, kişi bilgilerinden telefon bilgisine tıklayarak müşterinizi arayabilir ve bu görüşmenin bilgilerini TeamGram’a taşıyabilirsiniz. Kayıtlı bir kişi sizi telefonla aradığında da hızlıca kişi bilgilerine ulaşıp daha iyi bir iletişim sağlayabilirsiniz.

Süper Santral’ı TeamGram’a entegre etmek

  • Kontrol Paneli > Entegrasyonlar > Süper Santral sayfasına gelin.
    (Şirket entegrasyonu > ‘Çağrı ve SMS’ başlığı altında)

  • TeamGram ile entegre kullanmak istediğiniz çağrı tiplerini seçin.
  • Giden çağrıları etkinleştirmek için; Süper Santral kullanıcı adınız ve Süper Santral arayüzünden alacağınız sunucu adresi ile API şifresini girin. Süper Santral’da yapacağınız ayarları öğrenmek için bu yazının sonunu okuyabilirsiniz.
  • Gelen çağrıları etkinleştirmek için; “Geri dönüş linki” alanındaki adresi kopyalayın ve Süper Santral arayüzünde ayarlarda API Entegrasyonları>API Ekle>URL Adresi alanına yapıştırın.
  • Bu işlemleri yaptıktan sonra Kaydet’e basın.

Not: Sadece dahili numarası girilmiş TeamGram kullanıcıları bu entegrasyonu kullanabilirler. Sistem yöneticinizin tüm kullanıcıların ‘Dahili’ numaralarını ilgili alana girdiğinden emin olun.

Sol menüden ‘Kullanıcılar’ sayfasına gidip, kullanıcı bilgilerine dahili numaralarını ekleyebilirsiniz.

Giden çağrı başlatmak ve TeamGram’a kaydetmek

  • TeamGram sol menüsünden ‘Kişiler’ sayfasına gelin.
  • Aramak istediğiniz kişinin sayfasına gelin.
  • Telefon numarasına tıklayın. (Arama yapabilmek için kişinin telefon numarası kayıtlı olmalıdır.)

  • Telefonunuz çaldığında ahizeyi kaldırın ve konuşmanızı yapın.
  • Yapılan çağrının bilgilerini TeamGram’a kaydetmek için açılan kutucukta  ‘Arama kaydı oluştur’ butonuna basın.

  • Telefon görüşmeniz bittiğinde Açıklama bölümüne görüşme hakkında notlarınızı yazın ve aşağıya ilgili kişi, şirket ve satışları ekleyin.
  • Çağrı bilgileri #yapilancagrietiketi ile yeni bir not olarak kaydedilir ve haber akışında yayınlanır. Bu yeni not kişi ile otomatik olarak ilişkilendirildiğinden, kişinin sayfasında ‘Notlar’ sekmesinde de çağrı bilgilerini ve bu kişiyle ilişkili tüm diğer notları görebilirsiniz.

Gelen çağrılarda müşteri bilgilerini görüntülemek

TeamGram’a telefon numarası kayıtlı bir kişi sizi aradığında sağ alt köşede bir bildirim mesajı çıkar. Arayan kişinin bilgilerine ulaşmak için ‘Arayanı bul’ a basın.

Bu özelliği kullanarak sizi arayan kişi hakkındaki genel bilgilere, önceki arama bilgilerine, yazılan notlara ve satış bilgilerine hızlıca ulaşabilirsiniz. Bu şekilde müşterinize daha iyi bir hizmet sunabilir ve müşterileriniz hakkında daha değerli bilgiler edinmeye başlayabilirsiniz.

Süper Santral‘da yapılacak ayarlar

  • TeamGram’ın Süper Santral ile entegre olmasını sağlamak için, sunucu adresi ve  API şifresini Süper Santral arayüzünden temin etmelisiniz. Bu bilgiler TeamGram’da giden çağrıları etkinleştirmenizi sağlar.

  • Süper Santral hesabınıza giriş yapın.
  • Tarayıcınızın adres barında gördüğünüz adresi kopyalayın ve TeamGram’da ‘Sunucu adresi’ bölümüne yapıştırın. (Örnek: Sunucu adresi genellikle pbx2.supersantral.com olacaktır. Süper Santral’ı kendi sunucunuzda kullanıyor olmanız durumunda bu adres farklılık gösterebilir)
  • API şifresini öğrenmek için Süper Santral sol menüsünden ‘Ayarlar >Genel Ayarlar sayfasına gidin.

Sadece gelen çağrılar için geçerli TeamGram’ dan alacağınız “Geri dönüş linki” alanında bulunan adresi kopyalayıp Ayarlar sayfasında yer alan API Entegrasyonları > API Ekle > URL Adresi bölümüne yapıştırın.

Doldurulması gereken diğer alanlar aşağıdaki gibidir:

Adı: İstediğiniz bir isim verebilirsiniz. Örneğin: ‘’TeamGram’’.
DID: Bu alanı boş bırakabilirsiniz.
Fonksiyon: ‘’Arama Bilgisi Gönder’’olarak seçilmelidir.
Tür: ‘’GET olarak’’ şeklinde doldurup kaydedin. TeamGram’da gelen çağrıları görüntülemeye başlayabilirsiniz.