1.MyBasicCrm arayüzündeki “Hesap” menüsüne girilir.

mybasiccrm

2.Açılan pencerede “Tanımlamalar / Entegrasyonlar” altındaki “IP Telefon ve Çağrı Merkezi Entegrasyonu” menüsüne girilir.

Crm2

3.Açılan penceredeki gerekli alanlar aşağıdaki şekildeki gibi doldurulur.

Crm3

NOT:

Yukarıdaki bilgilere santralinizin içerisinde mevcut olup oradan ya da bizleri arayarak ulaşabilirsiniz.

Örnek kullanım aşağıdaki gibidir;

             Servis Sağlayıcı Firma: Telsam

             API Kullanıcı Adı: pbx2.telsam.com.tr

             Apı Kullanıcı Şifre: (santralinizin içerisinde bulunan api şifresi)

             Santral Adı: Panelinize giriş yaparken kullanmış olduğunuz kullanıcı adı

             Santral Numarası: Santraliniz için kullandığınız numara

             Dahili No: Kullanacağınız Dahili

 

NOT: MyBasicCrm üzerinden çağrı başlatma, gelen çağrıyı görme gibi vb özellikleri kullanabilmek için Sanal Santral Paneliniz içerisinde bulunan api entegrasyonları kısmına MyBasicCrm apilerinin eklenmesi gerekir.

4.MyBasicCrm Apilerini Santralimize entegre edebilemek için aşağıdaki adımları izleyebiliriz;

  • Ayarlar’a girilir,
  • API Entegrasyonlarına girilir,
  • API Ekle butonuna tıklanır,
  • Apı Ekle alanı içerisinde MyBasicCrm apilerini ekleyebiliriz.

 

5.MyBasicCrm Calma Bilgisi;

  • Url Adresi: https://tr3.mybasiccrm.com/addcall.php?chanid={chanid}&pbx_num={KULLANICI ADI}&arayan={src}&aranan={dst}&token={API ŞİFRESİ}

 6.MyBasicCrm Kapatma Bilgisi;

  • Url Adresi: https://tr3.mybasiccrm.com/addcall.php?chanid={chanid}&pbx_num={KULLANICI ADI}&durum={status}&sure={duration}&token={API ŞİFRESİ}

7.MyBasicCrm Rehber Bilgisi:

  • Url Adresi: http://www.iexpbx.com/api/mybasiccrm.php?user={KULLANICI ADI}&number={src}|: “|”