MODÜL HAKKINDA

Aktif Aramaları Listeleme

Çağrı detaylarını belli durumlara göre filtreleyebilirsiniz.

API LINKI

cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=cagridetaylari&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm&phone=123&queuenumber=630&recortfile=NO&note=isnull&calltype=gelen&sonuc=cevapli&ozel=mesaj

Çıktısı:

[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]

TANIMLAR

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: cagridetaylari tüm çağrıları istediğiniz gibi filtrelemenizi sağlar

d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

phone: İstenilen müşteri temsilcisinin dahilisi, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

queuenumber: İstenilen kuyruğun numarası, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

recortfile: ses kaydı var mı yok mu? Var ise; OK. Yok ise; NO, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

note: çağrılara bırakılmış etiketleri filtreler. Eğer etiketsizleri görmek isterseniz isnull, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

calltype: Gelen ve ya giden çağrıları filtreliye bilirsiniz. Gelen ise gelen, Giden ise giden, Gelen Ve Giden ise gelengiden, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

sonuc: cevaplı, cevapsızları ve meşgulleri görmek için. Cevaplı ise cevapli, Cevapsız ise cevapsiz, Meşgul ise meşgul hepsini görmek isterseniz boş bırakınız.(Cevapsızları filtrelediğinizde içerisinde meşgullerde olacaktır)

ozel: Mesajları ve anketleri görmek için. Mesajları görmek için mesaj, anketleri görmek için anket yazınız.

HATALAR

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi